poniedziałek, 30 października 2017

Szydełkowy śnieżek

Dobry wieczór!
Miło mi znów Was powitać:) Dziś obiecany śnieg wyprodukowany w domowym zaciszu:)
Kilka wzorów już wypróbowanych, więc nie będę zanudzać, ale kilka nowych, także zapraszam do oglądania:)
Do nowości zaliczam śnieżynki zrobione według kursiku OLKI, są bardzo łatwe do zrobienia, a co najważniejsze - ślicznie się prezentują:



A te zblokowane po mojemu :) i chyba bardziej mi się podobają :))


a tak wyglądają razem


Banerek do ZABAWY


Kolejna nowość to śnieżynka Frostfangs wzór z TEJ STRONY, jest dość wymagająca, ale myślę, ze warto się potrudzić:)


I kilka nowości znalezionych głównie na pintereście






a tu mój cały urobek


Z trzech śnieżynek zrobiłam bardzo prostą dekorację na okno, ścianę czy drzwi


i dorzucam ją do moich CUKIERASÓW :)

Tym słodkim akcentem kończę chyba jednak nieco przydługi post:) Ciepełka wszystkim życzę!
Pa!

37 komentarzy:

  1. Cuuuudowne śnieżynki! Fantastycznie zblokowałaś te ze wzoru Olki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda, cuda i jeszcze raz cuda. Taki śnieg to ja lubię, a nie to co dzisiaj u nas razem z deszczem padało. Twój jest cudny i masz rację inne zblokowanie pokazało inne śnieżynki - niesamowite. Kawał dobrej roboty. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj widać specjalistkę od szydełka:-) Ilość porażająca i wszystkie śnieżynki delikatne i przepiękne, a tą śnieżynkę Frostfangs robiłam w zeszłym roku i jej oryginalność bardzo mi się podoba, chociaż jak na śnieżynkę jest całkiem spora. Pozdrawiam i dziękuję, ze się skusiłaś na moje gościnne występy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. to juz wyzsza szkoła jazdy , ja na szydełku to tylko podstawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne śnieżynki !!! :)
    Ta środkowa, której użyłaś w zawieszce skradła moje serce :) teraz spać po nocach nie będę mogła przez to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zima, zima, zima, pada, pada śnieg, ale jaki cudny ten śnieg, a właściwie prawie zaspa. Wielkie brawa!
    Pozdrawiam 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne wszystkie, ale te Oli wygrywają delikatnością- pomysł na blokowanie zabieram:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne śnieżynki delikatne jak w realu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Normalnie mnie powaliłaś ilością i jakością Twoich śnieżynek. Są przecudne a Twój sposób blokowania śnieżynki wg kursu Oli bardzo mi sie spodobał i chyba wypróbuje u siebie.
    Od razu widać Gosiu że z szydełkiem sie bardzo lubicie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. UWIELBIAM Twoje śnieżynki :) Każda ma w sobie jakiś urok, są niepowtarzalne i dopracowane w każdym szczególe.
    Dobrze, że wróciłaś do szydełka :)
    Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne są, najpiękniejsze. Takie dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu, śnieżynki są boskie! taki śnieg to ja lubię! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale swietny ten Twoj sposób na Oli sniezynke, chyba tez spróbuje :) no i ilosc powala!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te śnieżynki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosia.. cudowne śnieżynki, gwiazdeczki; piękne , klimatyczne zdjęcia... tak sielsko na duszy się robi je oglądając, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosieńko, cudne te śnieżynki, sama delikatność.
    Ech, ciepełko to pewnie dopiero na wiosnę:)
    Tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne te śnieżynki!!! Też zawędrowałam na ten kursik, wciągnęłam się:) Podoba mi się też ta druga, może zerknę...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiekne sniezynki, nic tylko podziwiac , pieknie sie prezentuja w okienku, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne są :) Dziękuję za udział w mojej zabawie. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne śnieżynki,bardzo fajne wzory wybrałaś,ja też kilka wysupłałam 😉
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Są piękne,ale ja nie lubię ich dziergać- nawet nie wiem dlaczego? zazdroszczę wiec Gosiu tych wspaniałości pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW! Istne cuda tu u Ciebie! Przepiękne różnorodne śnieżynki! I bardzo podoba mi się Twoja modyfikacja ułożenia ramion śnieżynki wg kursu OLKI. Jestem zachwycona. Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ mnóstwo śniegu , śnieżynek ale jakie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śnieżynki są bardzo ładne, dość nietypowe, w tym dodatkowa ich uroda! Jedna z nich jest zupełnie nie opisana nigdzie, jako schemat. Pięknie wykonane. I po co nam śnieg, skoro śnieżynki są tak doskonałe? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosiu poczuło się u Ciebie prawdziwą śnieżynkową zimę!!! Cudowne, pięknie wykonane - patrzę i podziwiam:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  26. Posypało u Ciebie śnieżynkami:D:D Wszystkie są cudowne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu śliczne śnieżynki.Zablokowana przez Ciebie pięknie się prezentuje.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądają, ja tak nie potrafię. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne i delikatne.
    Ile może zmienić blokowanie. Brawo👏

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosiu, śnieżynki są cudowne, jestem pełna podziwu ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczne, wyglądają jakby przyfrunęły z bajki... każda z nich jest cudna :)
    Podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjne ten snieżek, a ja nie mam cierpliwości do koronek ;/. Stanowczo wolę druty zresztą zapraszam na mojego bloga :). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Taki śnieżek na oknie to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń