niedziela, 9 lutego 2014

Półeczka

Witam serdecznie w to piękne, słoneczne i chyba juz wiosenne południe!!!
Pogoda cudna, aż żyć się chce:))) Tworzyć zresztą też:)
Jakiś czas temu wyszperałam starą póleczkę na przyprawy, a że jest drewniana, to ją zdekupażowałam!
Tym razem użyłam papieru ryżowego od Ewy:) Motyw - cytryny.

Żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia przed, ale teraz wygląda tak:




Z całą pewnością pojawią się jakieś słoiczki ale na to potrzebuję wiadomo czego..... czasu:)


Ostatnio mam kilka zaczętych projektów, jeden z nich jest naprawdę duży!!!
Jak skończę oczywiście pokażę:)

Zaczęłam też sezon wielkanocny, zrobiłam szydełkowe koszulki, zajączki są też kokoszki, ale dzisiaj tylko jedna, bo pozostałe schną:)





Niedługo pokażę resztę wielkanocnych ozdóbek:)

Pozdrawiam wszystkich, którzy jeszcze o mnie nie zapomnieli:)
Pa!!

28 komentarzy:

  1. De très beaux travaux !!!!
    Bon dimanche !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie przystroiłaś półeczkę, teraz jest cudną ozdobą :) nawet bez słoiczków:) A kurka, ubranka na jajeczka i czapeczki na jajeczka zwiastują wiosnę:) są cudne:) Buziaczki dla Córci:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna półeczka, a takie zajączki mnie kręcą, milusie czapeczki na jajka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Półeczka wyszła wspaniale! Zazdroszczę Wam umiejętności dekupażowych :)
    Wielkanocne też urocze. Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Półeczką jestem zachwycona:) A wielkanocne prace sa urocze:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje zielenie są inspirujące :)
    urocza półeczka i śliczne wielkanocne tworki!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Kochana gdybyś nawet chciała to Twoich ślicznych prac nie można by było zapomnieć:)))
    Półeczka mnie zauroczyła.Cudeńko.Jak i ozdoby świąteczne.Słodkie.
    Pozdrowień moc wraz z podziękowaniami za życzenia posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cuda! Półeczka jest rewelacyjna a ubranka na jajeczka to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna półeczka, ozdoby świąteczne również :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka ta półeczka jest ładna, Szydełkowe zajączki są śliczne. Koszyczek i kurka również. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu, śliczna półeczka. Ta technika jest mi obca,a prace nią wykonane bardzo mi się podobają. Cyba wiosna już niedaleko, bo u Ciebie jajka i kury a nawet zające.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna póleczka,taka wiosenna , może wiosne nam przywoła.Ozdoby również sa śliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu półka udała Ci się wyśmienicie! A kurka urocza :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu... ładna półeczka... po zimie... takie kolory jak zieleń... naprawdę cieszą oko !
    widzę, że rośnie u Ciebie ' trzódka ' wielkanocna...
    u mnie delikatnie
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Póleczka wyszła super ale najbardziej podobają mi się prace szydełkowe- cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna półeczka : ) Świąteczne ozdoby również udane : )
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieważne jak wyglądała przed ,ważne,że teraz wygląda pięknie;)
    Świetne są te koszyczki na pisanki,nie widziałam takich wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie wiosenna półeczka ,
    Wielkanocnie u ciebie się robi , czapeczki na jajka boskie ,,

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności pokazujesz od półki po zajączki :) a tym razem najbardziej mnie urzekł ten mini koszyczek na jajko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana:)Szalejesz widzę ,dobrze cieszę się:)Półeczka śliczna kokoszka ubranka cudne:)Chyba zamówię u Ciebie dla Ani taką czapkę z uszkami zajączka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna półeczka!!! Wspaniałe ozdoby wielkanocne!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczności! Kurka fantastyczna :0

    OdpowiedzUsuń
  23. Półeczka cudowna- piękne kolory i grafika!
    Kurka też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Półeczka jest super. Marzy mi się coś takiego na przyprawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna półeczka:)
    Ozdoby prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Półeczka rewelacyjna! Taka wiosenna i rozweselająca!
    A i troszkę świątecznie zrobiło się:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta zielona półeczka dekupażowa - rewelacja! Jak nowiutka:) Prześliczna, bardzo optymistyczna. Chyba sama kiedyś też odważę się sięgnąć po farbę

    OdpowiedzUsuń