środa, 8 maja 2013

Trampki

Witam wieczorową porą stałych bywalców i tych przypadkowych:)
Dzisiaj pokażę kolejne dziergadełka dla Oliwki, tym razem są to trampeczki! Są tak słodkie, że musiałam jej zrobić, wklejam kilka zdjęć bo nie wiedziałam na które się zdecydować:)









Na dzisiaj to niestety tylko tyle, ale mogę powiedzieć, że coś się plecie tym razem:D Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła się pochwalić!

A taki zachód słońca mieliśmy dziś za oknem


Pięknie!

Dobrej nocki, a teraz "idę" podglądać Wasze prace:)

Pa!

32 komentarze:

  1. Zachód przepiękny! Dla takich chwil warto żyć:)
    Obiecałam sobie, że jak tylko pojawi się jakieś maleństwo w rodzinie , to zrobię mu takie szałowe trampki.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombowe tramposze;)U nas niestety zachodu słońca dzisiaj nie ma bo i słońca nie było;(Mam dość tej pogody,10 stopni i ponuro;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Trampeczki słodziutkie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczniutkie slodziutkie trampeczki i cudowny zachod slonka ;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne trampeczki! Zachód słońca przepiękny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne buciki :) Idealnie leżą na nóżkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłodkie te trampeczki, nózia pięknie w nich wygląda:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne trampeczki Oliwki..
    Piękny widok udało Ci się uchwycić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. AAAAA jakie cudne no przepiękne po prostu

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe trampy i świetnie się prezentują na nóżkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne trampeczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne trampeczki, bardzo mi sie podobają, chyba zrobie takie synkowi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne trampeczki,widać że mięciutkie i wygodne.Wieczór miałaś piękny ,u mnie też był podobny widok:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trampeczki są urocze :) Jak cudnie wyglądają na nóżce :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Adorables ces petites baskets !
    Bonne journée.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne te trampeczki!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne trampki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudne buciki wydziergałaś:) Oliwka musi być szczęśliwa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Trampeczki świetne !
    Jak Oliwka teraz ma takie cudenka to tylko patrzeć jak urośnie nam następczyni Korzeniowskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trampki są bardzo urokliwe! Kiedyś marzyłam, że sama takie zrobię synowi, ale moja umiejętność szydełkowania jest marna. Ale czasem jeszcze próbuję ją poprawić!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Trampeczki cudne ! Też kiedyś takie udziergałam.
    Zachód słońca przepiękny !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, teraz to tylko Oliwka rekordy musi w bieganiu bić! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łał trampeczki są super:)A zachód śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. F A N T A S T Y CZ N E !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna trampeczki , miałam spróbować i mi nie wyszły ,
    I jeszcze w moich niebieskościach ..

    OdpowiedzUsuń